Zobrazeno 1 - 10
of 126
pro vyhledávání: '"opportunity development"'
Publikováno v:
The Southern African Journal of Entrepreneurship and Small Business Management, Vol 15, Iss 1, Pp e1-e16 (2023)
Background: Entrepreneurial activity in an efficiency-driven economy is fundamental to economic growth, yet its sustainability and opportunities are concerning. Both entrepreneurial bricolage and design thinking could enhance opportunity development,
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ced3e7d3ab83494b98f3b6f5b4f1a66c
Publikováno v:
critical perspectives on international business, 2021, Vol. 18, Issue 3, pp. 303-337.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/cpoib-02-2020-0013
Publikováno v:
International Journal of Entrepreneurial Behavior & Research, 2021, Vol. 28, Issue 3, pp. 628-653.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJEBR-03-2021-0227
Autor:
Khalid Zia, Hadi Noor Ul
Publikováno v:
Management şi Marketing, Vol 16, Iss 3, Pp 228-245 (2021)
Multi-dimensionality of internal marketing (IM) concept continuously poses a challenge for researchers because a number of measurement approaches have been used for more than a quarter of a century since its maiden empirical inception. These multiple
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e9d53e40ca0b49e28a2bd5bff7982338
Autor:
Yin, Miaomiao, Zhou, Bingyu
Publikováno v:
Cross Cultural & Strategic Management, 2021, Vol. 28, Issue 2, pp. 286-308.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/CCSM-02-2020-0059
Autor:
Ensign, Prescott C., Scopelliti, Maria
Publikováno v:
Journal of Research in Marketing and Entrepreneurship, 2020, Vol. 22, Issue 1, pp. 79-92.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JRME-11-2018-0060
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Management Science Letters, Vol 9, Iss 10, Pp 1617-1632 (2019)
The purpose of this paper is to identify the relationship between the determinants of internationalisation and innovation on balanced scorecard (BSC) among Malaysian small and medium enterprises (SMEs). Internationalisation covers the dimensions of k
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/599cb7a534254eacbda23fb6db803814