Zobrazeno 1 - 10
of 138
pro vyhledávání: '"operation period"'
Autor:
GAO Shu
Publikováno v:
Chengshi guidao jiaotong yanjiu, Vol 27, Iss 6, Pp 305-309 (2024)
Objective Once the metro flood incident occurs during operation, mild cases will cause train delay and even train suspension, while severe cases can result in property loss and worse, personal injury. Therefore, it is necessary to analyze the urban m
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d4372acd7e364de1b05c9ebb863c2a52
Publikováno v:
Railway Sciences, 2023, Vol. 2, Issue 2, pp. 273-288.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/RS-03-2023-0012
Publikováno v:
Railway Sciences, Vol 2, Iss 2, Pp 273-288 (2023)
Purpose – This study aims to improve the passenger accessibility of passenger demands in the end-of-operation period. Design/methodology/approach – A mixed integer nonlinear programming model for last train timetable optimization of the metro was
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/75767282c295490d9cae88e9d7ee5c9f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Water, Vol 14, Iss 24, p 4028 (2022)
Temperature is one of the main loads of super-high arch dams. (1) Background: a super-high arch dam in southwest China was taken as an example in this paper and the temporal-spatial evolution law of dam temperature was analyzed based on the monitorin
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/026fb858a6d747f4b72c1f28037c40b9
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Song Xin, Ziyi Wang, Huifeng Su, Liuhong Shang, Kun Meng, Xiang Wang, Zhiyong Zhou, Zhongxiao Zhao, Pengfei Zhang
Publikováno v:
Journal of Marine Science and Engineering, Vol 10, Iss 11, p 1758 (2022)
In order to study the safety state of the structure of a cross-sea cable-stayed bridge during its operation period, this paper proposes a combined long-term traffic prediction model based on the XGBoost (eXtreme Gradient Boosting) model and LSTM (Lon
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/26042acb8d7f4a4992f421097698cc6e