Zobrazeno 1 - 10
of 30
pro vyhledávání: '"open methodology"'
Publikováno v:
Heritage, Vol 6, Iss 9, Pp 6112-6131 (2023)
The need to improve the energy performance of European buildings is beyond all doubt, as indicated by the different regulatory determinations on energy and climate change adopted by different public administrations in recent years. The primary action
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bafbe08b7ab048dcb1a8b0c9bec698dc
Autor:
Edeltraud Aspöck
Publikováno v:
Mitteilungen der Vereinigung Österreichischer Bibliothekarinnen und Bibliothekare, Vol 72, Iss 2, Pp 538-554 (2019)
Generally, open science practices are only slowly having an impact on mainstream archaeological practice. An exception is the open access to publications, which, together with open data and open methodologies may represent those practices most releva
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/646c1f0695d94e8e82ffac22423b5466
Publikováno v:
2021/03, GESIS Papers
Das hier vorliegende Dokument beschreibt die strategische Ausrichtung der German Longitudinal Election Study (GLES) zur Förderung von Open Science (Offene Wissenschaft). Hierbei wird anhand von vier Grundpfeilern des Konzepts von Open Science - Open
Externí odkaz:
https://www.ssoar.info/ssoar/handle/document/68698
Open Up – the Mission Statement of the Control of Impulsive Action (Ctrl-ImpAct) Lab on Open Science
Autor:
Christina B. Reimer, Zhang Chen, Carsten Bundt, Charlotte Eben, Raquel E. London, Sirarpi Vardanian
Publikováno v:
Psychologica Belgica, Vol 59, Iss 1 (2019)
The present paper is the mission statement of the Control of Impulsive Action (Ctrl-ImpAct) Lab regarding Open Science. As early-career researchers (ECRs) in the lab, we first state our personal motivation to conduct research based on the principles
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3bd9d914aede4d5bb0468cd653f59a6f
Autor:
GESIS - Leibniz-Institut für Sozialwissenschaften
Publikováno v:
2020/20, GESIS Papers, 19
Externí odkaz:
https://www.ssoar.info/ssoar/handle/document/68697
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Fabio Nascimbeni, Daniel Burgos
Publikováno v:
International Review of Research in Open and Distributed Learning, Vol 17, Iss 6 (2016)
The paper explores the change process that university teachers need to go through in order to become fluent with Open Education approaches. Based on a literature review and a set of interviews with a number of leading experts in the field of Open Edu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/80cc23810c0c493e8a6d6cf7a2d659b4
В перезентації представлено ключові поняття відкритої науки. Стан та перспективи розвитку відкритої науки у світі, Україні та КПІ ім. Іг
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2635::d994dc3a3b7b3dade8ad7c21efac5a5b
https://ela.kpi.ua/handle/123456789/45503
https://ela.kpi.ua/handle/123456789/45503
The Open Science Policy of the Friedrich-Alexander-Universität Erlangen Nürnberg (FAU) gives FAU members guidance and recommendations for opening up academic and scientific teaching, learning, communication and research processes. The Open Science
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::95242e278ee886f150f4a72997abee54