Zobrazeno 1 - 10
of 205
pro vyhledávání: '"open badges"'
Publikováno v:
Je-LKS: Journal of E-Learning and Knowledge Society, Vol 20, Iss 3 (2024)
This paper introduces an integrated educational model for higher education, ECOBI, which combines Educational Clusters (teaching programs), the Blended Intensive approach, and the issuance of Open Badges within university curricula. Adopted by EDUNEX
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5153cf4e2cdd491bbd0ef1df2d956101
Publikováno v:
Ubiquity Proceedings, Pp 40-40 (2024)
This paper conducts an in-depth examination of the transformative journey in learning paradigms within higher education polytechnic institutions. Utilizing a case study approach, we trace the evolutionary trajectory of pedagogical practices and techn
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d22cfbf36aaa49ae98e6a18c0f3da873
Autor:
Ireneusz Woźniak
Publikováno v:
Edukacja Ustawiczna Dorosłych, Vol 121, Iss 2, Pp 53-67 (2023)
Micro-credentials, particularly digital badges and Open Badges, are seen as a promising format for lifelong learning. They meet conditions and needs for modularity of learning, collecting and accumulation of achievements, building flexible learning p
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f1822778dc374c17a735906a358b6912
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Future Internet, Vol 15, Iss 11, p 350 (2023)
Management of competencies is a crucial concern for both learners and workers as well as for training institutions and companies. For the former, it allows users to track and certify the acquired skills to apply for positions; for the latter, it enab
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6c79d8c28b2b4c939b8e5b840630c2c7
Publikováno v:
MedienPädagogik: Zeitschrift für Theorie und Praxis der Medienbildung, Pp 347-372 (2020)
Die fortschreitende Digitalisierung in der Hochschullehre bietet Lehrenden und Bildungsforschenden bei der Gestaltung von didaktischen Konzepten und Lernumgebungen gleichermassen neue Möglichkeiten wie auch Herausforderungen. In den Ingenieurwissens
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bf212c1d113d4120938f6cdb528e2cf2
Autor:
Sanna Brauer
Publikováno v:
Education in the North, Vol 27, Iss 1, Pp 148-156 (2020)
Digital open badges are gaining popularity as a means of identification and recognition of competences acquired differently. Meanwhile new ways to motivate, scaffold and assess competence-based learning processes in professional development are emerg
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e67ebd144e7047fd832e679fa973ee11
Autor:
Buchem, Ilona, Borrás Gené, Oriol
Publikováno v:
e-mentor. 86(4):22-35
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=919159