Zobrazeno 1 - 10
of 390
pro vyhledávání: '"open and distance e-learning"'
Autor:
Majoni, Cuthbert
Leading and Managing Open and Distance E-Learning (ODeL) Institutions in Africa'focuses on e-learning, especially in developing countries in Africa. The outbreak of COVID-19 has forced most educational institutions, including conventional institution
Autor:
Errolyn L. Gordon
Publikováno v:
Journal of Teaching and Learning for Graduate Employability, Vol 15, Iss 1 (2024)
This paper examines the dataset of work placement supervisors’ feedback from 2014 to 2017 on the skillset of Master in Research Psychology students during their first and second placement periods. A total of 47 placement feedback reports were analy
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d932f6362f1c4e9bb238c90e3bc8cd38
Publikováno v:
International Journal of E-Learning & Distance Education; 2024, Vol. 39 Issue 1, p1-34, 34p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kamleshie Mohangi, Hermina Olivier
Publikováno v:
Transformation in Higher Education, Vol 8, Iss 0, Pp e1-e10 (2023)
Despite the support structures offered at Open distance e-learning (ODeL) higher education institutions, slow completion and attrition attest to postgraduate students’ challenging study experiences. This qualitative and interpretivist case study ex
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5642d59c057d45ecb4081259ea20da7a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Maré, Suné1 mares@unisa.ac.za, Mutezo, Ashley Teedzwi1
Publikováno v:
Open Learning. Jun2021, Vol. 36 Issue 2, p164-180. 17p.
Autor:
Sedio, Mpipo Zipporah
in English, Sesotho and Zulu
The occurrence of Open Distance and e-Learning revolutionized Higher Education Institutions for students to access instruction at anytime and anywhere. Students benefitted instruction of anytime and anywhere in one o
The occurrence of Open Distance and e-Learning revolutionized Higher Education Institutions for students to access instruction at anytime and anywhere. Students benefitted instruction of anytime and anywhere in one o
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10500/27203