Zobrazeno 1 - 10
of 83
pro vyhledávání: '"ontosemiotic"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal on Mathematics Education, Vol 13, Iss 2, Pp 239-256 (2022)
This work aims to identify the criteria to design activities based on problem-solving tasks that emerge when future early childhood education teachers jointly plan their activities and reflect on them. The participants were 76 students from the Didac
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/25add699171e4978aa5009a05ef21c14
Publikováno v:
Axioms, Vol 12, Iss 2, p 119 (2023)
The social, scientific and technological development of recent years has encouraged the incorporation of computational thinking in the school curriculum of various countries progressively, starting from early childhood education. This research aims t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7f30c70ae830402db1fdaf32e59ff3f2
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Nehemías Moreno Martínez, Rita Guadalupe Angulo Villanueva, Isnardo Reducindo Ruiz, Ruth Mariela Aguilar Ponce
Publikováno v:
Apertura, Vol 10, Iss 2, Pp 20-35 (2018)
The aim in this paper is to present the results of the first stage of an investigation that has the objective of developing a fislet that consists of the animation of a problematized physical situation activated through the elements of a hybrid conce
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8f1ee63927f9457fb73bc80efba65649
Publikováno v:
Educación Matemática. 34:97-131
El objetivo de este trabajo es analizar los significados de la probabilidad y cómo se articulan en las directrices curriculares de Perú al comienzo de la educación secundaria (estudiantes de 12 y 13 años). Para esto, se examinan el programa curri
Publikováno v:
Bolema: Boletim de Educação Matemática v.36 n.73 2022
Bolema: Boletim de Educação Matemática
Universidade Estadual Paulista Júlio de Mesquita Filho (UNESP)
instacron:UNESP
Bolema: Boletim de Educação Matemática
Universidade Estadual Paulista Júlio de Mesquita Filho (UNESP)
instacron:UNESP
Los materiales curriculares constituyen un puente entre el currículo previsto y el implementado en el aula, mediando en el aprendizaje de los estudiantes. Por tanto, desde la investigación educativa se debe estudiar su grado de adecuación a los pr
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::2ea7894a4c0b5c8642275fcedafdaaac
http://old.scielo.br/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S0103-636X2022000200888
http://old.scielo.br/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S0103-636X2022000200888