Zobrazeno 1 - 4
of 4
pro vyhledávání: '"online self-study"'
Autor:
George Gyamfi, Panida Sukseemuang
Publikováno v:
Open Praxis, Vol 9, Iss 4, Pp 449-461 (2017)
This descriptive study aimed at finding the impact of Tell Me More (TMM), an online language-learning program, on English as a foreign language (EFL) undergraduate learners’ achievement in a University in Thailand. The study also looked at whether
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5db8ce8420e84f5bb7db4082bee1f5ed
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.