Zobrazeno 1 - 10
of 357
pro vyhledávání: '"online science education"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Megamot / מגמות, 2017 Aug 01. נב(1), 283-315.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26190367
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Volume: 5, Issue: 2 206-229
Journal of Human and Social Sciences
İnsan ve Sosyal Bilimler Dergisi
Journal of Human and Social Sciences
İnsan ve Sosyal Bilimler Dergisi
In this study, the effect of using Web 2.0 tools in online science lessons on middle school students' 21st century skills was examined. The sample of the research consists of 14 students (8 girls, 6 boys) studying in the 7th grade. In the study, unit
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=tubitakulakb::be23dd0b8c9ff1c550b50552c772c50c
https://dergipark.org.tr/tr/pub/johass/issue/73216/1181010
https://dergipark.org.tr/tr/pub/johass/issue/73216/1181010
Switching from face-to-face learning to mandatory online education during the coronavirus pandemic brought much uncertainty and new experiences for undergraduate students who were unfamiliar with that type of learning. This research aimed to identify
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______9679::6216fa64861dcad39433d46412ec3c70
https://hdl.handle.net/11436/7223
https://hdl.handle.net/11436/7223