Zobrazeno 1 - 10
of 57
pro vyhledávání: '"online purchasing behavior"'
Publikováno v:
Journal of Theoretical and Applied Electronic Commerce Research, Vol 19, Iss 3, Pp 2289-2311 (2024)
Previous studies have acknowledged the impact of weather changes on retail uncertainty. They primarily focus on understanding how weather conditions affect offline consumer behavior and aim to develop effective marketing strategies. However, there is
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c363d4cf44f84fef92916f30983545bd
Autor:
Sabakun Naher Shetu
Publikováno v:
Future Business Journal, Vol 9, Iss 1, Pp 1-15 (2023)
Abstract The study investigates the impact of user-generated content (UGC) and micro-celebrity posts on the online purchasing behavior of Generation Z on social networking sites. In addition, the mediator function of the user’s search intent is inv
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/04ae1a295f4245bbb8dc54a280778cc4
Autor:
Cheng Miao
Publikováno v:
Applied Mathematics and Nonlinear Sciences, Vol 9, Iss 1 (2024)
In this paper, we first preprocessed the user’s shopping behavior data, set the prediction goal, constructed the features of the user’s online purchasing behavior prediction model, and classified and selected the constructed features based on the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1f86faddc8da4701ad59721f304317b5
Publikováno v:
Kafkas Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi / Kafkas University Journal of Economics and Administrative Sciences Faculty. 14(27):146-182
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1134356
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 14 (2023)
IntroductionIn 2020, the outbreak of COVID-19 has forced consumers to shift their consumption patterns online. However, the problem of online fraud in green agricultural products seriously undermines consumer trust and is detrimental to the sustainab
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/05c14734ed9a4bb18a5a9b335d2ab0ac
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Malaysian E Commerce Journal, Vol 5, Iss 1, Pp 36-41 (2021)
E-shopping is a form of electronic commerce used for business (B2B) and business (B2C) transactions. In Malaysia, it can be considered as infant and far from reaching its full potential. Millennials are the largest e-commerce buyers, with the age gro
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b538af6558ee41f9be7e2d86ea8f4583
Publikováno v:
Journal of Information Technology Management, Vol 13, Iss 2, Pp 1-24 (2021)
Penetration of smartphones and increasing use of social media on always-on devices has attracted the attention of enterprises and organizations to benefit from such platforms for better understanding of customers’ needs and more effectively communi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/48932ff4a2614c8ab530961c5323a5ee