Zobrazeno 1 - 10
of 64
pro vyhledávání: '"online optimal control"'
Publikováno v:
Systems Science & Control Engineering, Vol 9, Iss 1, Pp 209-218 (2021)
This research introduces a new online optimal control based on the input–output feedback linearization and a multi-crossover genetic algorithm for under-actuated nonlinear systems having parametric uncertainties. At first, the input–output feedba
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/de84d63449af4891886be40f497920c3
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 9, Pp 164394-164416 (2021)
In this manuscript, we address the problem of online optimal control for torque splitting in hybrid electric vehicles that minimises fuel consumption and preserves battery life. We divide the problem into the prediction of the future velocity profile
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/86d330b3c59f4d3cac3002f2d9e9fcea
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Marine Science and Engineering
Volume 11
Issue 2
Pages: 327
Volume 11
Issue 2
Pages: 327
Safe navigation for maritime autonomous surface ships (MASS) is a challenging task, and generally highly dependent on effective collaboration between multiple sub-systems in environments with various levels of uncertainty. This paper presents a novel
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
RiuNet. Repositorio Institucional de la Universitat Politécnica de Valéncia
instname
instname
This paper proposes an Energy Management Strategy (EMS) for a plug-in parallel Hybrid Electric Vehicle (pHEV) with the goal of minimising the fuel consumption while fulfilling the constraint on the terminal battery State-of-Charge (SoC). The proposed