Zobrazeno 1 - 10
of 77
pro vyhledávání: '"online materials"'
Publikováno v:
Al-Ta'lim, Vol 30, Iss 1, Pp 85-92 (2023)
The objective of this study was to determine the distribution of Higher-Order Thinking Skills (HOTS) of EFL materials posted in Geschool. The analysis was made in accordance with the revised Bloom's taxonomy including cognitive and knowledge dimensio
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/54f8441a37024cb5a551bbfc7c728fe0
Autor:
Yanguas, Íñigo
Publikováno v:
Hispania, 2018 Jun 01. 101(2), 224-236.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26585385
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
The Journal of Engineering (2019)
Nowadays, adult learners like to study diverse and personal materials in e-learning of continuing education. Even though some materials are conducted by fewer learners, they can still be propagated through the whole learning community. Meanwhile, the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b5adc3483a5f4e59a81b831f3d8dcd82
Autor:
Momčilović, Nikoleta, Petrović, Dina
Publikováno v:
Conference proceedings of »eLearning and Software for Education« (eLSE) / Conference proceedings of »eLearning and Software for Education« (eLSE). 12(02):138-143
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=523074
This article examines the importance of using social platforms that meet the requirements of the current technology age in teaching English, namely You Tube. The YouTube website is regarded as one online material that can be integrated into tradition
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::90dc84400ea2ae8e848e9cba21c71c40
Autor:
Hsiu-Ping Yueh, Chaoyun Liang
Publikováno v:
Jiàoyù zīliào yǔ túshūguǎn xué, Vol 52, Iss 1, Pp 33-57 (2015)
This study examined the effects of learning ability, learning strategy, synchronism distance teaching, teaching effectiveness, and online-materials on the learning outcomes of engineering majors. The interaction between distance teaching and teaching
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9ffa771cb391433e89f286303eb7d729
Publikováno v:
Lähivőrdlusi. Lähivertailuja / Close Comparisons. (23):89-120
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=187596