Zobrazeno 1 - 10
of 26
pro vyhledávání: '"online learning tool"'
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 9 (2024)
In the aftermath of the COVID pandemic, we have been promoting online learning as a new learning tool. This study investigated the design of the optimal structure of online self-assisting coursework for laboratory courses that can assist students to
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/849d4f44eefd49d2bda1563cfcfa8e89
Autor:
Victor Jet P. Biñas, Mark Justin Z. Carreon, Marjorie P. Concilles, Janice Pola D. Congzon, Christian Michael M. Mansueto
Publikováno v:
International Journal of Computing Sciences Research, Vol 6, Pp 723-740 (2022)
Purpose – The main focus of the study is to develop an asynchronous framework ready for online classes of Makati Public Elementary Schools with Academic Performance Report to help users identify students at academic risk and adjust educational stra
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6d4ee1b6cd0c41f1bedf5bca9de4c27d
Autor:
Kristie E. Cameron, Lewis A. Bizo
Publikováno v:
Research in Learning Technology, Vol 27, Iss 0, Pp 1-14 (2019)
Gamification of instructional activities is a useful approach that educators can use to promote more effective learning environments by increasing problem-solving, critical thinking and competence in the classroom. ‘KAHOOT!’ is an online multi-pl
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4e8c2451a04247dc9a7938420b792131
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
CRUZ, JERIC G.
The proponent started this project during the pandemic, where the face-toface class is prohibited to prevent the spread of coronavirus (Covid-19). The proponent thinks of a way how to conduct an online conference call that is secured, easy to use, an
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::4ece14b30970d234a6df5cb0f4afc3a2
Publikováno v:
RUA. Repositorio Institucional de la Universidad de Alicante
Universidad de Alicante (UA)
RIUR. Repositorio Institucional de la Universidad de La Rioja
instname
Universidad de Alicante (UA)
RIUR. Repositorio Institucional de la Universidad de La Rioja
instname
This study analyzes the impact of adding a review exercises module to an online tool used in a software engineering degree program. The objective of the module is to promote students’ self-learning effort to improve their performance. We also inten
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::246f6cdd556e21cbd9dd29e1e6708ac5
http://hdl.handle.net/10045/125243
http://hdl.handle.net/10045/125243
Publikováno v:
Journal of Microscopy and Ultrastructure
Background: The 2019-2020 coronavirus pandemic has affected educational systems worldwide, leading to widespread closures of schools and universities and social distancing Hence, the shift to an online tool was required Aims and Objectives: The main
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.