Zobrazeno 1 - 10
of 21
pro vyhledávání: '"online learning space"'
Autor:
Laura Hamilton
Publikováno v:
Journal of Learning Development in Higher Education, Iss 32 (2024)
This 20-minute presentation showcased a series of ‘guided reflection’ sessions which have been used to support the social, emotional, and academic development of foundation year students at the University of Surrey. This group of students arrive
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/dac18d3970b940c5941e37aabc134006
Autor:
Jian Xianghui
Publikováno v:
Applied Mathematics and Nonlinear Sciences, Vol 9, Iss 1 (2024)
Network learning space can promote the informatization of logistics information technology professional education, and it has a unique function and value to facilitate the learning of students in colleges and universities. This paper constructs the n
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1933351585dd41f58d6846c4df2e6711
Publikováno v:
Journal of Research in Social Sciences, Vol 10, Iss 1 (2022)
This study is aimed to analyze the effectiveness of online teaching on students’ learning during the current pandemic. The novelty lies in analyzing the mediating role of online learning space design during an unprecedented situation of a pandemic.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6760b96485224688834966e98e266dde
Publikováno v:
Studia Humanitatis, Vol 1 (2021)
Constantly changing contemporary educational environment defies traditionally accepted customary training methods used to be the major ones just recent time ago. Due to the well-known objective factors, the system of education needs to be altered and
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2cb2d04616d240ea9f4fe15798b8b54c
Publikováno v:
Social Sciences and Humanities Open, Vol 4, Iss 1, Pp 100187- (2021)
Due to COVID-19 pandemic, Bangladesh along with most of the developing countries is facing unexpected impediments towards functioning their regular activities. Most importantly, schools at all levels and Higher Educational Institutions (HEIs) have be
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9be1b693ecef40a897bb12a41aba8cb6
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Educational Technology & Society, 2014 Jul 01. 17(3), 27-39.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/jeductechsoci.17.3.27
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.