Zobrazeno 1 - 10
of 117
pro vyhledávání: '"online learners'"'
Publikováno v:
Smart Learning Environments, Vol 11, Iss 1, Pp 1-28 (2024)
Abstract As online learning and teaching are becoming an educational trend, online students’ engagement will directly impact the learning and teaching effects and outcomes. A scientific application of gamification in online learning, teaching, and
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3a9fae8cd99b4f2b8f2d6a8450db4c4a
Autor:
Line Mathisen, Siri Ulfsdatter Søreng
Publikováno v:
Computers and Education Open, Vol 6, Iss , Pp 100165- (2024)
How do online students manage to balance studies, jobs, and private life – and yet succeed with their studies? Online studies typically attract students in jobs who seek to formalize their competence. Based on qualitative research design, this arti
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a8f7692339ed4cf29ed17602565eb65a
Autor:
Laura McNeill, Saad Bushaala
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 9 (2024)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/36689596a5f94a35b799a096dff3ec49
Autor:
Laura McNeill, Saad Bushaala
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 8 (2023)
This qualitative study explored 15 graduate students’ perspectives on effective online instructor presence. Analysis of interviews, a survey, and a focus group revealed students value early relationship-building through consistent participation, au
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/989badab77874d0382dbfe0786999dcc
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Xinyue Ren
Publikováno v:
Open Praxis, Vol 14, Iss 2 (2022)
Kwantlen Polytechnic University Learning Centres (2018). Learning to Learn Online. Kwantlen Polytechnic University. 100 pages. B.C. Open Textbook Collection (eBook). ISBN: 978-1-989864-10-4 (eBook). https://kpu.pressbooks.pub/learningtolearnonline/.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4c8cadc34e7c4dbebaf5d96ed5b91443
Autor:
Rong Wu, Zhonggen Yu
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 13 (2022)
Recently, achievement emotions have attracted much scholarly attention since these emotions could play a pivotal role in online learning outcomes. Despite the importance of achievement emotions in online education, very few studies have been committe
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c2dfa9a29f7b4a659bc8db5bf075bfa5
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 12 (2021)
This study investigated the effects of the changes in the image and voice of instructors in online video courses on online learner's learning achievement, social presence, learning satisfaction, and academic emotion. Two simultaneous online experimen
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d1be3de22b9b4471b119e6ca70853243