Zobrazeno 1 - 10
of 17
pro vyhledávání: '"online language teacher education"'
Autor:
Ildiko Porter-Szucs, Barry DeCicco
Publikováno v:
Distances et Médiations des Savoirs, Vol 47 (2024)
This study examines whether student achievement in a Master’s degree course (Teaching English to International Learners – TESOL) on assessment is comparable regardless of the chosen participation modality for this “Triple Hybrid” (or “TriHy
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d99162b56dd4426fa9bb7f9c1790fa30
Autor:
Francesca Nicora
Publikováno v:
Revista de Lenguas para Fines Específicos, Vol 28, Iss 2 (2022)
This paper examines the reshaping of an audiovisual translation (AVT)-focused language course to make it suitable for children in an online context. Captioning and revoicing have shown to be notably powerful tools, given the potential of rich, contex
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ef7f55b0847d4c6e90c57409889f485d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Elis Kakoulli Constantinou
Publikováno v:
Learning and Collaboration Technologies: New Challenges and Learning Experiences ISBN: 9783030778880
HCI (23)
HCI (23)
Even though research in the use of cloud technologies in the delivery of online courses is expanding, online language Teacher Education remains an unexplored area. This paper reports on the results of a study conducted during spring 2018 and 2019, in
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::7bed9331321f732d0d0b5b515e6bbee3
https://doi.org/10.1007/978-3-030-77889-7_21
https://doi.org/10.1007/978-3-030-77889-7_21
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.