Zobrazeno 1 - 10
of 5 100
pro vyhledávání: '"online language learning"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Amir Reza Rahimi, Zahra Mosalli
Publikováno v:
Asian-Pacific Journal of Second and Foreign Language Education, Vol 9, Iss 1, Pp 1-22 (2024)
Abstract The impact of students' intrinsic or extrinsic motivations on their future intentions for online language schooling has been widely documented, but further emphasis needs to be placed on examining motivation beyond traditional theories. Thus
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2aaa2dc6082f41d88182a1965ab7548d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Review of Research in Open and Distributed Learning, Vol 25, Iss 3 (2024)
The consideration of students’ emotional and psychological health is crucial to facilitate effective teaching and grading practices. This study set out to shed light on the interplay between self-esteem (S-E), cognitive-emotion regulation (CER), ac
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d82ed638c722455d88618e935a4fa405
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Cui, Peng, Sachan, Mrinmaya
Adaptive learning aims to provide customized educational activities (e.g., exercises) to address individual learning needs. However, manual construction and delivery of such activities is a laborious process. Thus, in this paper, we study a novel tas
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2306.02457
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.