Zobrazeno 1 - 10
of 2 796
pro vyhledávání: '"online impulse buying"'
Publikováno v:
International Journal of Innovation Science, 2023, Vol. 16, Issue 5, pp. 877-894.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJIS-12-2022-0244
Autor:
Arissaputra, Rivaldi1,2 rivaldiarissaputra@upi.edu, Sultan, Mokh Adib1, Hurriyati, Ratih1, Gaffar, Vanessa1, Asmara, Maisa Azizah2, Sentika, Sarah2
Publikováno v:
Journal of Applied Management / Jurnal Aplikasi Manajemen. 2024, Vol. 22 Issue 2, p444-458. 15p.
Autor:
Safeer, Asif Ali
Publikováno v:
Journal of Product & Brand Management, 2024, Vol. 33, Issue 5, pp. 533-544.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JPBM-07-2023-4619
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ina Melati, Bernardinus M. Purwanto, Yessy Caturyani, Pinkan Olivia Irliane, Yulia Arisnani Widyaningsih
Publikováno v:
Cogent Business & Management, Vol 11, Iss 1 (2024)
AbstractImpulse buying decisions are influenced by external stimuli, which give rise to internal stimuli to encourage impulsive buying decisions. Previous research has revealed that external stimuli such as popularity and scarcity claims encourage im
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1c20717395e84649b2d155bc2bffa1bd
Autor:
Melati, Ina1, Purwanto, Bernardinus M.1 bm-purwanto@ugm.ac.id, Caturyani, Yessy2, Irliane, Pinkan Olivia2, Widyaningsih, Yulia Arisnani1
Publikováno v:
Cogent Business & Management. 2024, Vol. 11 Issue 1, p1-15. 15p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Daniel-Rareș Obadă, Oana Țugulea
Publikováno v:
Frontiers in Communication, Vol 9 (2024)
Our article aims to investigate the factors, precisely motives for TikTok use, perceived ad intrusiveness, attitude toward advertising, ad credibility, ad value, and online flow experience, driving buying impulsiveness among Generation Z users on Tik
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/43d39cdc56124ca0b8d478d02ee8e075
Autor:
Anoop, T. S.1 (AUTHOR) a_ts@bm.iitr.ac.in, Rahman, Zillur1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Consumer Behaviour. Oct2024, p1. 29p. 11 Illustrations.