Zobrazeno 1 - 10
of 14
pro vyhledávání: '"online education and training"'
Autor:
Bartal, Anna Mária, Lukács J., Ágnes
Publikováno v:
Önkéntes Szemle / Volunteering Review. 2(2):44-69
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1044325
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 13 (2022)
At present, the academic education of Chinese students is basically public education, but the quality training is mainly handed over to the market for training. Therefore, China’s online education and training institutions have gradually developed
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/08d79b3e6b8e4e8bb11e514635683b12
Autor:
Олег Євгенович Камінський, Юлія Олександрівна Єрешко, Сергій Олександрович Кириченко, Ростислав Володимирович Тульчинський
Publikováno v:
Інформаційні технології і засоби навчання, Vol 81, Iss 1 (2021)
Nowadays, digital technologies have a significant impact on how business perceptions change and how new businesses are created. The new technological paradigm harnesses the potential of collaboration and intellectual capital to develop and implement
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/663de0f3df04456fb4fbdd5ddba7e3b9
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Управленческое консультирование.
Статья посвящена проблеме качества образования в России в связи с переходом общества к постиндустриальной экономике. Рассматривается
Publikováno v:
The IASTED International Conference on Web-Based Education (WBE 2004), pp. 31–36, Innsbruck, Austria, 16-18 February 2004
info:cnr-pdr/source/autori:Manuela Delfino; Stefania Manca; Donatella Persico; Luigi Sarti/congresso_nome:The IASTED International Conference on Web-Based Education (WBE 2004)/congresso_luogo:Innsbruck, Austria/congresso_data:16-18 February 2004/anno:2004/pagina_da:31/pagina_a:36/intervallo_pagine:31–36
ResearcherID
info:cnr-pdr/source/autori:Manuela Delfino; Stefania Manca; Donatella Persico; Luigi Sarti/congresso_nome:The IASTED International Conference on Web-Based Education (WBE 2004)/congresso_luogo:Innsbruck, Austria/congresso_data:16-18 February 2004/anno:2004/pagina_da:31/pagina_a:36/intervallo_pagine:31–36
ResearcherID
The main attitudes, expectations and misconceptions of adult novices towards online learning have been investigated through a survey carried out within two different web-based courses. The data emerged from the two contexts showed several similaritie
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::a4c37d6bc696073407a04e686bc72450
https://publications.cnr.it/doc/97374
https://publications.cnr.it/doc/97374
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.