Zobrazeno 1 - 10
of 49
pro vyhledávání: '"online dialogue"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Alyssa Kreikemeier, Carrie James
Publikováno v:
Digital Culture & Education, Vol 10, Iss 1, Pp 49-66 (2018)
The promise of online dialogue for building cosmopolitan sensibilities in youth has driven the rise of educational programs that leverage digital media for intercultural virtual exchange. While a growing body of research documents the role digital me
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2801cacc8b0f48a9be45ec6ffb2517ce
Autor:
Ben Ezer, Inbal
Publikováno v:
CSS Mediation Resources
“Contact Theory” is a robust academic theory showing that contact between groups typically reduces prejudice and improves intergroup relations. Bringing adversaries together is a prominent peacebuilding strategy and a significant part of any dial
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::e935fbc2a8fd5b7b13028a74360cedd8
https://hdl.handle.net/20.500.11850/619278
https://hdl.handle.net/20.500.11850/619278
Publikováno v:
教職研究. 2021:153-167
本研究は、保育実習終了後のグループ対話(AI ミニインタビュー)をオンラインで行う場合の効果と課題を検討することを目的とした。保育者省察尺度を、全3回の対話の前後で実施した
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Beltrán-Martín, Inmaculada
Uno de los problemas más comúnmente destacados de la educación actual es la pasividad y falta de motivación de muchos de los estudiantes (hombres y mujeres) en el aula. En este trabajo apostamos por el aprendizaje cooperativo (AC) como un camino
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1500::d34b08f8c1bc72d3f0aeefeb4f476f2c
Publikováno v:
Læring og Medier, Vol 9, Iss 16 (2016)
Distance education and e-learning has been around for some time now. The ubiquitous development of the internet (Sharples, 2007) has however made way for the emergence of new educational formats such as the much talked-about Massive Open Online Cours
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/20c4eb4e1397460c9642dbad4fb4b2ef
Publikováno v:
Leung, S, Wan, S, Orchard, J L & Davids, N 2020, ' Consolidating pre-service teachers’ metacognition of online dialogue through visual methods : a Hong Kong case study ', Journal of Education for Teaching . https://doi.org/10.1080/02607476.2020.1761759
Visual methods are effective in facilitating human learning while metacognition is a critical aspect of the learning process. In this context, the purpose of this study is to explore the metacognition of pre-service teachers in response to their part