Zobrazeno 1 - 10
of 8 789
pro vyhledávání: '"online consumer behavior"'
Autor:
MURSHED, Nasr Abdulaziz1 Dr.NasrAbdulaziz@gmail.com, UĞURLU, Erginbay2 erginbayugurlu@aydin.edu.tr
Publikováno v:
Journal of Business Research-Turk / Isletme Arastirmalari Dergisi. 2024, Vol. 16 Issue 1, p187-205. 19p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Maria Cristina Enache
Publikováno v:
Annals of Dunarea de Jos University. Fascicle I : Economics and Applied Informatics, Vol 30, Iss 2, Pp 92-97 (2024)
E-commerce has changed the shopping environment in the digital age, bringing with it both new opportunities and challenges for studying customer behavior. Businesses need to examine the cognitive principles underlying the growing trend of consumers m
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f594579253bc425bb95d63ec7dbaa841
Publikováno v:
Scientific Reports, Vol 14, Iss 1, Pp 1-15 (2024)
Abstract Purchasing energy-saving products is key for public participation in energy conservation and sustainable development. However, the sale of fraudulent energy-saving products has boomed through online shopping, with little research on these pr
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/216e474551bb44678cfbf24307165591
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Thaichon, Park1 (AUTHOR) p.thaichon@griffith.edu.au, Cheah, Jun‐Hwa2 (AUTHOR), Ting, Hiram3,4 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Consumer Behaviour. May2022, Vol. 21 Issue 3, p445-449. 5p.
Autor:
Elizabeth Emperatriz García-Salirrosas, Rafael Fernando Rondon-Eusebio, Dany Yudet Millones-Liza
Publikováno v:
International Journal of Data and Network Science, Vol 8, Iss 3, Pp 1635-1648 (2024)
This study examines the effect of web design on the generation of electronic word of mouth (E-WOM) through the satisfaction of e-commerce consumers in the retail sector. To this end, three main objectives were proposed: (1) Evaluate the effect of web
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6c5c43d08aa94dbb8205ac59a7c1f4c4
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
du Plessis, Charmaine1 (AUTHOR) dplestc@unisa.ac.za
Publikováno v:
SAGE Open. Apr-Jun2022, Vol. 12 Issue 2, p1-17. 17p.