Zobrazeno 1 - 10
of 15
pro vyhledávání: '"online art education"'
Autor:
Jian Wan, Chia-Liang Lin
Publikováno v:
Mathematics, Vol 11, Iss 6, p 1339 (2023)
Online education has been still a common way for teaching and learning in the post epidemic era. However, the related research on service quality for the online Yue kiln celadon art education industry is still a vital research gap during this period.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/365b961dbbd34cb39a209d4a53172f1f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sandra Semchuk, Laurel Tien
Publikováno v:
International Review of Research in Open and Distributed Learning, Vol 5, Iss 3 (2004)
This article highlights the current dialogue about educational technology and ways of knowing in visual art education. The authors outline and evaluate the development and testing phases of a hypertextual online visual art course offered at the then
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d9a6f0207ba247e5959cf5e3bbdc6665
Autor:
Javanalikhikara, Haisang
Journal of Urban Culture Research, 18, -, 65-78
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::174657109ad35f196af7315091cc774e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Laural Tien, Sandra Semchuk
Publikováno v:
International Review of Research in Open and Distributed Learning, Vol 5, Iss 3 (2004)
This article highlights the current dialogue about educational technology and ways of knowing in visual art education. The authors outline and evaluate the development and testing phases of a hypertextual online visual art course offered at the then
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.