Zobrazeno 1 - 10
of 19
pro vyhledávání: '"online CME"'
Autor:
Herman Stoevelaar, Amit Bahl, Nicky Helsen, Nele R.M. Michels, Louis Smets, Mark J. Speakman, Johan Stranne, Jaan Toelen, Frank Van der Aa, Luc Van Ruysevelt, Jessa Yperman, Thomas Zilli, Bertrand F. Tombal, Martin C. Michel
Publikováno v:
Journal of European CME, Vol 11, Iss 1 (2022)
The PinPoint Case Platform (PPCP) offers independent online case-based CME. To align with personal learning needs, a functionality of needs assessments (“QuickScan”) was developed, directing users to follow personalised case journeys. A randomise
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8fa0d52cba01489f9bbe203e66b3fff2
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Stoevelaar, Herman, Bahl, Amit, Helsen, Nicky, Michels, Nele, Smets, Louis, Speakman, Mark J., Stranne, Johan, Toelen, Jaan, Van der Aa, Frank, Van Ruysevelt, Luc, Yperman, Jessa, Zilli, Thomas, Tombal, Bertrand F., Michel, Martin C.
Publikováno v:
Journal of European CME
The PinPoint Case Platform (PPCP) offers independent online case-based CME. To align with personal learning needs, a functionality of needs assessments ("QuickScan") was developed, directing users to follow personalised case journeys. A randomised st
Autor:
Chayan Datta
Publikováno v:
Journal of Family Medicine and Primary Care, Vol 1, Iss 1, Pp 7-9 (2012)
The IT (information technology) revolution is sweeping across the globe. Distance, location and costs have become irrelevant. With availability of newer communication tools, medical education and practice are bound to be transformed. Rapid advancemen
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3bbd9a53daf04aee8b82a91de85a0689
Publikováno v:
Journal of European CME; Vol 1 (2012)
Journal of European CME
Journal of European CME
Objectives: Web-based learning encompasses a wide range of activities. Our purpose is to assess the needs and expectations of respiratory physicians with regard to technology and web offerings in their information seeking and online learning behaviou
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.