Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"one on one conversation"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Landervik, Malin
Bakgrund: Barnhälsovården finns till för att främja alla barns hälsa, allsidiga utveckling och välbefinnande. Sjuksköterskans uppdrag inom barnhälsovården är att tidigt grundlägga god kontakt med båda föräldrarna till det nyfödda barne
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:hh:diva-42304
Autor:
Hasan Gürgür
WOS: 000359778500009
The aim of this article was to investigate how an experienced teacher educator (TE) specialized in the education of hearing-impaired children provides feedback to a student teacher regarding a planned, one-to-one conversatio
The aim of this article was to investigate how an experienced teacher educator (TE) specialized in the education of hearing-impaired children provides feedback to a student teacher regarding a planned, one-to-one conversatio
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::d09cd1c139b9ec42afd03b39c8a5121f
https://hdl.handle.net/11421/10484
https://hdl.handle.net/11421/10484
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Volume: 10, Issue: 3 507-539
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
İşitme kayıplarından dolayı işitme engellilerin işitsel-sözel yaklaşıma dayalı yapılan eğitimlerinde odakta dil ve iletişim becerilerini geliştirmek yer almaktadır. Dil ve iletişim becerilerinin bire bir söyleşi ortamlarında etkil
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=tubitakulakb::978998114d8f099ba27af991851f758b
https://dergipark.org.tr/tr/pub/tebd/issue/26095/274965
https://dergipark.org.tr/tr/pub/tebd/issue/26095/274965
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.