Zobrazeno 1 - 10
of 71
pro vyhledávání: '"on-shelf availability"'
Autor:
Dhomas Hatta Fudholi, Arrie Kurniawardhani, Gabriel Imam Andaru, Ahmad Azzam Alhanafi, Nabil Najmudin
Publikováno v:
Jurnal RESTI (Rekayasa Sistem dan Teknologi Informasi), Vol 8, Iss 2, Pp 265-271 (2024)
On-shelf availability (OSA) in the retail industry plays a very crucial role in continuous sales. Product unavailability may lead to a bad impression on customers and reduce sales. The retail industry may continue to develop through the rapidly advan
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9edb0d7bd328457eb7cd5e95c5cde660
Publikováno v:
International Journal of Physical Distribution & Logistics Management, 2016, Vol. 46, Issue 5, pp. 516-535.
Autor:
Ramiz Yilmazer, Derya Birant
Publikováno v:
Sensors, Vol 21, Iss 2, p 327 (2021)
Providing high on-shelf availability (OSA) is a key factor to increase profits in grocery stores. Recently, there has been growing interest in computer vision approaches to monitor OSA. However, the largest and well-known computer vision datasets do
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/36876bfa69cc458c8aa2bc66d941bc8d
Publikováno v:
International Journal of Physical Distribution & Logistics Management, 2014, Vol. 44, Issue 1/2, pp. 39-57.
Autor:
Kyota Higa, Kota Iwamoto
Publikováno v:
Sensors, Vol 19, Iss 12, p 2722 (2019)
This paper proposes a method to robustly monitor shelves in retail stores using supervised learning for improving on-shelf availability. To ensure high on-shelf availability, which is a key factor for improving profits in retail stores, we focus on u
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/41af32e27e7045af82a5c3df144f709e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Production Economics, 209, 265-273. Elsevier
The focus of this paper is on improving the performance of fresh departments in supermarkets by reducing food waste, increasing freshness and/or increasing sales. First, two concepts will be introduced to quantify the improvement potential. Next, the
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Тема вÑпÑÑкной квалиÑикаÑионной ÑабоÑÑ: «РазÑабоÑка и иÑÑледование ÑÐ
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::3924d05f1cc129d29539ad729d023c36
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.