Zobrazeno 1 - 10
of 19
pro vyhledávání: '"on-line tutoring"'
Publikováno v:
Corela, Vol 18 (2015)
This study aims to describe the diversity of reformulative and explanatory strategies adopted by the participants in a French course implying the use of peer to peer video conferencing. The data collected during the exchanges between French tutors an
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/94142a5f61b5405ab8861b4d2d8b4f1b
Autor:
Haydée Guillermina Páez
Publikováno v:
Investigación y Postgrado, Vol 21, Iss 1, Pp 99-124 (2006)
Con el propósito de determinar la eficacia del uso de la comunicación asíncrona para dirigir investigaciones en la educación de postgrado de la Facultad de Ciencias de la Educación de la Universidad de Carabobo, a través de la plataforma de apr
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/70e80bda69664bed82215aebd9b03e93
Autor:
Omar Erkat, Nathalie Gettliffe
Publikováno v:
8th International Conference on Education and New Learning Technologies
8th International Conference on Education and New Learning Technologies, 2016, Barcelone, Spain. pp.2838-2845, ⟨10.21125/edulearn.2016.1617⟩
8th International Conference on Education and New Learning Technologies, 2016, Barcelone, Spain. pp.2838-2845, ⟨10.21125/edulearn.2016.1617⟩
International audience; The aim of our study is to report how novice on-line tutors (n=12) evaluated oral second language skills developed by Harvard students learning conversational French as a foreign language through five sessions taking place in
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::1f8659e1b35dc33e23ba6d4025b81a5f
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-03207138
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-03207138
Autor:
Ainhoa Ezeiza Ramos
Publikováno v:
Comunicar, Vol XVI, Iss 29, Pp 149-156 (2007)
El planteamiento consiste en proponer una manera de planificar algunas herramientas electrónicas presentes comúnmente en las plataformas de aprendizaje, ejemplificando cada caso de la secuencia con materiales reales de estudiantes de las titulacion
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Páez, Haydée Guillermina
Publikováno v:
Investigación y Postgrado, Volume: 21, Issue: 1, Pages: 124-99, Published: JUN 2006
Con el propósito de determinar la eficacia del uso de la comunicación asíncrona para dirigir investigaciones en la educación de postgrado de la Facultad de Ciencias de la Educación de la Universidad de Carabobo, a través de la plataforma de apr
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______621::016f09972af5b3650031b8831293d227
http://www.scielo.org.ve/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S1316-00872006000100005&lng=en&tlng=en
http://www.scielo.org.ve/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S1316-00872006000100005&lng=en&tlng=en
Autor:
Godinet, Hélène, Caron, Christian
Publikováno v:
Environnements Informatiques pour l'Apprentissage Humain 2003
Environnements Informatiques pour l'Apprentissage Humain 2003, Apr 2003, Strasbourg, France. pp.223-234
Environnements Informatiques pour l'Apprentissage Humain 2003, Apr 2003, Strasbourg, France. pp.223-234
Virtual Learning Environments involve a plurality of actors and activities. Our observation relates to the uses and actors on a digital campus, called FORSE, focusing on the third promotion for postgraduated level in educational science. Our research
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______177::11d8f461d3a2b7be3af048d18ff3a283
https://edutice.archives-ouvertes.fr/edutice-00000139
https://edutice.archives-ouvertes.fr/edutice-00000139
Autor:
Godinet, Hélène, Caron, Christian
Virtual Learning Environments involve a plurality of actors and activities. Our observation relates to the uses and actors on a digital campus, called FORSE, focusing on the third promotion for postgraduated level in educational science. Our research
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______166::11d8f461d3a2b7be3af048d18ff3a283
https://edutice.archives-ouvertes.fr/edutice-00000139
https://edutice.archives-ouvertes.fr/edutice-00000139
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.