Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"omnichannel commerce"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Pieczarka, Katarzyna
Publikováno v:
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu / Research Papers of Wrocław University of Economics. 63(7):92-102
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=835270
Autor:
Christiane Lehrer, Manuel Trenz
Publikováno v:
Electronic Markets. 32:687-699
The widespread diffusion of digital technologies along with evolving consumer behaviors and requirements have fostered the emergence of omnichannel businesses, i.e., firms that can exploit integrated processes and information systems to realize a sea
Авторы рассматривают процесс разработки и адаптации экономических инструментов, способствующих развитию рынков товаров, поставляемых
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::9a0418d2b4410eab7ef412c5b3d86a68
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Management, Vol 21, Iss 2, Pp 95-108 (2017)
The evolution of hypermedia space and growing saturation of the market with mobile devices, an increasing role of Big Data, which allow for multidimensional analysis of data from offline and online markets, growing popularization of solutions of Mark
Autor:
PR Newswire
Publikováno v:
PR Newswire US. 01/24/2023.