Zobrazeno 1 - 10
of 2 706
pro vyhledávání: '"omnichannel commerce"'
Autor:
Xueming Luo1 luoxm@temple.edu, Yuchi Zhang2 yzhang6@scu.edu, Fue Zeng3 zfee@sina.com, Zhe Qu4 quz@fudan.edu.cn
Publikováno v:
MIS Quarterly. Jun2020, Vol. 44 Issue 2, p957-982. 26p. 1 Diagram, 19 Charts, 4 Graphs.
Autor:
KACZOROWSKASPYCHALSKA, DOMINIKA1
Publikováno v:
Management (1429-9321). Dec2017, Vol. 21 Issue 2, p95-108. 14p.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Граматикова, Елица1 e_gramatikova@ue-varna.bg
Publikováno v:
Management & Education / Upravlenie i Obrazovanie. 2016, Vol. 12, p98-103. 6p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Management, Vol 21, Iss 2, Pp 95-108 (2017)
The evolution of hypermedia space and growing saturation of the market with mobile devices, an increasing role of Big Data, which allow for multidimensional analysis of data from offline and online markets, growing popularization of solutions of Mark
Publikováno v:
MIS Quarterly. 44:957-982
As the online channel is crucially important, traditional offline retail stores seek to induce their existing consumers to buy online with incentives (i.e., offline-to-online targeting). However, it is debatable whether such targeting is truly effect
Autor:
Steven Bailey
Publikováno v:
Wirtschaftsinformatik & Management. 12:6-13
Autor:
Bailey, Steven
Publikováno v:
Wirtschaftsinformatik & Management; February 2020, Vol. 12 Issue: 1 p6-13, 8p
Autor:
Research and Markets
Publikováno v:
Business Wire (English). 01/18/2024.