Zobrazeno 1 - 10
of 82
pro vyhledávání: '"olfactory imagery"'
Autor:
Eleanor Boot, Andrew Levy, Giuliano Gaeta, Natalie Gunasekara, Emilia Parkkinen, Emily Kontaris, Muriel Jacquot, Ilias Tachtsidis
Publikováno v:
Frontiers in Neuroscience, Vol 18 (2024)
Olfaction is understudied in neuroimaging research compared to other senses, but there is growing evidence of its therapeutic benefits on mood and well-being. Olfactory imagery can provide similar health benefits as olfactory interventions. Harnessin
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a3c86a4370e747a0a861834175030544
Publikováno v:
Journal of Product & Brand Management, 2020, Vol. 30, Issue 2, pp. 281-292.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JPBM-06-2019-2418
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 11 (2020)
Several studies have shown a significant relationship between smelling and olfactory imagery abilities. The primary aim of the present study was to validate a French version of the Vividness of Olfactory Imagery Questionnaire (VOIQ). The secondary ai
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/195267a0fba045db9dd598a73f2097f1
Autor:
Cătană, Adela Livia
Publikováno v:
Journal of Romanian Literary Studies. (11):335-342
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=744967
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Croijmans, Ilja, Wang, Qian Janice, Leerstoel Smeets, Social-cognitive and interpersonal determinants of behaviour
Publikováno v:
Croijmans, I & Wang, Q J 2022, ' Do you want a description with that wine? The role of wine mental imagery in consumer's desire to drink using the revised Vividness of Wine Imagery Questionnaire (VWIQ-II) ', Journal of Sensory Studies, vol. 37, no. 1, e12712 . https://doi.org/10.1111/joss.12712
Journal of Sensory Studies, 37(1), 1. Wiley-Blackwell
Journal of Sensory Studies, 37, 1
Journal of Sensory Studies, 37
Journal of Sensory Studies, 37(1), 1. Wiley-Blackwell
Journal of Sensory Studies, 37, 1
Journal of Sensory Studies, 37
The influence of general wine imagery vividness on consumers' reported desire to drink was investigated. In Study 1, the Vividness of Wine Imagery Questionnaire (VWIQ) was revised and validated so that it included the dimensions of sight, smell, flav
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::d2cc8dd2a251760a16f7950507f26886
https://pure.au.dk/portal/da/publications/do-you-want-a-description-with-that-wine-the-role-of-wine-mental-imagery-in-consumers-desire-to-drink-using-the-revised-vividness-of-wine-imagery-questionnaire-vwiqii(08636e58-9ab9-457a-9797-a972010bf716).html
https://pure.au.dk/portal/da/publications/do-you-want-a-description-with-that-wine-the-role-of-wine-mental-imagery-in-consumers-desire-to-drink-using-the-revised-vividness-of-wine-imagery-questionnaire-vwiqii(08636e58-9ab9-457a-9797-a972010bf716).html
Autor:
Kathrin eKollndorfer, Ksenia eKowalczyk, Stefanie eNell, Jacqueline eKrajnik, Christian A Mueller, Veronika eSchöpf
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 6 (2015)
To rate one’s individual olfactory performance is difficult and in many cases differs clearly from validated objective olfactory performance measures. This study aimed to investigate the basis for this measurement drift between objective and subjec
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/aa5dea7da12d4ed2a387fd8ad61b9ed3
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.