Zobrazeno 1 - 10
of 91
pro vyhledávání: '"older learners"'
Publikováno v:
Frontiers in Aging, Vol 5 (2024)
The need to continually learn and adjust to new technology can be an arduous demand, particularly for older adults who did not grow up with digital technology (“older digital immigrants” or ODIs). This study tests the efficacy of socioemotional l
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/01fdcf0d609e4e2b85f9f6e923143aea
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Schulz, Renate A., Elliott, Phillip
Publikováno v:
Hispania, 2000 Mar 01. 83(1), 107-119.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/346149
Autor:
Chin-Hui Chen
Publikováno v:
International Journal of Ageing and Later Life, Vol 13, Iss 1 (2019)
This study investigated the language-accommodation strategies used by Taiwanese teachers when communicating with older adults in senior-education contexts. First, the interview phase identified various communication strategies and their underlying ra
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/32e7c4103c5d467e9a5983ea536660ec
Autor:
Davenport, Meghan Kathleen
This is an experiment being conducted online. Participants will engage in a training program to build skills in Google Sheets.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::3a5ae070debf89b650bec6faa5d239de
Publikováno v:
Elisabeth Stark
Applied Linguistics, 43(4), 653-676
Applied Linguistics, 43(4), 653-676
Second language (L2) learning has been promoted as a promising intervention to stave off age-related cognitive decline. While previous studies based on mean trends showed inconclusive results, this study is the first to investigate nonlinear cognitiv
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::0087ef2d236120b16d1471c9d38f0636