Zobrazeno 1 - 5
of 5
pro vyhledávání: '"offline intervention"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jennifer Cunha, Cátia Silva, Ana Guimarães, Patrícia Sousa, Clara Vieira, Dulce Lopes, Pedro Rosário
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 12 (2021)
Around the world, many schools were closed as one of the measures to contain the spread of the COVID-19 pandemic. School closure brought about important challenges to the students' learning process. This context requires strong self-regulatory compet
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/228cb84fa638449ca4fbf8aef2468d26
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ana Tereza Bittencourt Guimarães, C Vieira, P. G. Sousa, Cátia Silva, Pedro Rosário, Jennifer Cunha, Dulce Lopes
Publikováno v:
Frontiers in Psychology
Frontiers in Psychology, Vol 12 (2021)
Frontiers in Psychology, Vol 12 (2021)
Around the world, many schools were closed as one of the measures to contain the spread of the COVID-19 pandemic. School closure brought about important challenges to the students' learning process. This context requires strong self-regulatory compet
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.