Zobrazeno 1 - 10
of 1 271
pro vyhledávání: '"occupational distress"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Holleman, Anna1 alh93@duke.edu
Publikováno v:
Journal for the Scientific Study of Religion. Mar2023, Vol. 62 Issue 1, p89-107. 19p. 4 Charts, 2 Graphs.
Autor:
Pamela Fernandez, Lester Sanchez, Jonathan Tongol, Ian Zabala, Joseph Lobo, Bryan Dale Bernardo, Michael Louie Celis
Publikováno v:
Edu Sportivo, Vol 4, Iss 1 (2022)
The COVID-19 pandemic has wrought substantial challenges on individuals and societies, including the academe. The pandemic required a sudden shift to remote learning. Teachers were called upon to support students' academic development and well-being
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7313cd65bde24baca1eb9df2e78c333e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Webb, Benjamin L.1 benjweb@siue.edu, Chase, Kirstie1
Publikováno v:
Pastoral Psychology. Jun2019, Vol. 68 Issue 3, p331-343. 13p. 8 Charts.
Publikováno v:
Kaitiaki Nursing Research; Nov2024, Vol. 15 Issue 1, p57-57, 1/2p
Autor:
Welle, Dana, Trockel, Mickey T., Hamidi, Maryam S., Hickson, Gerald B., Menon, Nikitha K., Shanafelt, Tait D., Cooper, William O.
Publikováno v:
In Mayo Clinic Proceedings April 2020 95(4):719-726
Publikováno v:
New Zealand Veterinary Journal; Nov2022, Vol. 70 Issue 6, p319-325, 7p
Autor:
Fernandez, Pamela, Sanchez, Lester, Tongol, Jonathan, Zabala, Ian, Lobo, Joseph, Bernardo, Bryan Dale, Celis, Michael Louie
Publikováno v:
Edu Sportivo: Indonesian Journal of Physical Education ; Vol. 4 No. 1 (2023): Edu Sportivo: Indonesian Journal of Physical Education; 1-14
The COVID-19 pandemic has wrought substantial challenges on individuals and societies, including the academe. The pandemic required a sudden shift to remote learning. Teachers were called upon to support students' academic development and well-being