Zobrazeno 1 - 3
of 3
pro vyhledávání: '"occasionalisms in advertisements"'
Autor:
Barbara Štebih Golub, Kristian Lewis
Publikováno v:
Rasprave Instituta za Hrvatski Jezik i Jezikoslovlje, Vol 40, Iss 1, Pp 133-147 (2014)
This paper presents the results of research conducted using a corpus of radio and television commercials and advertising texts gathered from 2009 to 2013. The main points of interest of the paper are word-formation processes used to create the messag
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5737a2720ce24556803ecf1affe9b78a
Autor:
Barbara Štebih Golub, Kristian Lewis
Publikováno v:
Rasprave: Časopis Instituta za hrvatski jezik i jezikoslovlje
Volume 40
Issue 1
Rasprave: Časopis Instituta za Hrvatski Jezik i Jezikoslovlje, Vol 40, Iss 1, Pp 133-147 (2014)
Volume 40
Issue 1
Rasprave: Časopis Instituta za Hrvatski Jezik i Jezikoslovlje, Vol 40, Iss 1, Pp 133-147 (2014)
U radu se donose rezultati istraživanja provedenoga na korpusu reklamnih tekstova te radijskih i televizijskih spotova prikupljenom od 2009. do 2013. godine. U središtu zanimanja su rječotvorbeni postupci kojima se reklamne poruke oblikuju. Analiz
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::039968400ded1ebc18a3ffed7f6cf66c
http://publikationen.ub.uni-frankfurt.de/frontdoor/index/index/docId/38815
http://publikationen.ub.uni-frankfurt.de/frontdoor/index/index/docId/38815
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.