Zobrazeno 1 - 10
of 36
pro vyhledávání: '"observation tools"'
Autor:
Kabat, Małgorzata
Publikováno v:
Prima Educatione. 6(1):135-145
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1114904
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
RIZALINO F. MARTE, LYNDON A. QUINES
The purpose of this study was to evaluate the online classroom observations of the teachers utilizing the classroom observation tool. The study employed descriptive-evaluative research design. The researcher chose forty-five teachers of H. N Cahilsot
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::60208b5217a774157d7fc0e607a54c57
Autor:
Francesca Anello
Il contributo presenta le caratteristiche d’uso dell’International Classification of Functioning, Disability and Health (ICF, 2001) per strutturare a scuola percorsi differenziati per gli alunni in situazione di disabilità. L’insegnante ha il
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3658::61d9bd84c8b7b3179215a613cf8fcb81
https://hdl.handle.net/10447/579471
https://hdl.handle.net/10447/579471
Publikováno v:
Mathematics Teacher Educator, 2015 Mar 01. 3(2), 154-175.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/10.5951/mathteaceduc.3.2.0154
Autor:
O. Yu. Chugai
Publikováno v:
Novìtnâ Osvìta, Iss 4 (2016)
The article deals with effective strategies of assessing and improving teacher quality in the USA. At the beginning of the article definitions of teacher quality are provided. Thus, the characteristics of “highly qualified teacher” are: having a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4f6a1ec93832466bac5b4aeba95e591b
Publikováno v:
Work (Reading, Mass.)
BACKGROUND: Several observation-based risk-assessment tools have been developed in recent decades. Studies reporting their use often focus only on the user, the ergonomist. The influence of context and the attributes of the tools may also affect the
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
I denna empiriska studie har användningen av transspråkande undersökts på tre olikaskolor. Transspråkande innebär i korta drag att flerspråkiga elever ges möjlighet attanvända alla sina språk i undervisningen. Studien utgår från det socio
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:lnu:diva-96067