Zobrazeno 1 - 10
of 16
pro vyhledávání: '"oborová didaktika"'
Autor:
Jan Slavík, Martina Šmejkalová
Publikováno v:
Studie z Aplikované Lingvistiky, Vol 7, Iss 1, Pp 111-120 (2016)
In response to K. Šebesta’s article, this paper attempts to assert the scientific nature of the didactics of Czech language as the mother tongue. The authors challenge the notion that the Czech language Didactics is but applied science and sugg
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c1c35cd3dece490dabefda3c9aa96181
Autor:
Miroslav Janík
Publikováno v:
Pedagogická Orientace, Vol 27, Iss 1 (2017)
V předkládané studii jsme se zaměřili na užívání angličtiny učiteli ve výuce němčiny jako dalšího cizího jazyka (po angličtině). V teoretické části je představeno naše chápání jazyka a jazykového jednání ve vztahu k mnoh
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/80216e1fd0b641789f351422f312392f
Autor:
Linger, Jan
The diploma thesis on the topic "Teaching of Economics at a Secondary Vocational School from the Didactics of Social Sciences Perspective" is divided into two parts. The first part is a theoretical one, where the author defines the theoretical didact
Externí odkaz:
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-455780
Autor:
Linger, Jan
The diploma thesis on the topic "Teaching of Economics at a Secondary Vocational School from the Didactics of Social Sciences Perspective" is divided into two parts. The first part is a theoretical one, where the author defines the theoretical didact
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2186::578aacb0e26e5420d7bbe51780707646
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-455780
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-455780
Autor:
Blažena Gracová, Denisa Labischová
Publikováno v:
Pedagogická Orientace, Vol 22, Iss 4, Pp 516-543 (2012)
The study presents selected findings of mixed research on historicalconsciousness and the current state of history education in 2011, concerning the relationship between the most current theoretical knowledge of history didactics and the current hist
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/66554c337af24efc9a80d73d574e9afe
Autor:
V. Žák
Publikováno v:
Pedagogická Orientace, Vol 24, Iss 2 (2014)
Cílem přehledové studie je popsat pojetí didaktiky fyziky, která se objevila v domácím prostředí během jejího historického vývoje, a diskutovat zejména vztah pojetí didaktiky fyziky k dalším oborům. To by mělo přispět k pochopen
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/95119d851c9d45fab491dde3da5f35a9
Autor:
B. Gracová, D. Labischová
Publikováno v:
Pedagogická Orientace, Vol 22, Iss 4 (2012)
Studie prezentuje vybraná zjištění rozsáhlého výzkumu historického vědomí a aktuální podoby výuky dějepisu z roku 2011, týkající se vztahu nejnovějších teoretických poznatků oborové didaktiky dějepisu a současné praxe dějep
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d1c1ea0b312a4fc18af08088585e3a78
Autor:
Z. Beneš
Publikováno v:
Pedagogická Orientace, Vol 21, Iss 2 (2011)
Studie se zaměřuje na vědní status didaktiky dějepisu, školní historické edukace a šířeji oborových didaktik sociálně-humanitních předmětů. Upozorňuje na rozdílnost mezi historickou informací a faktem a odlišnost popularizační
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c2de185e747a46a29b8815dd76ed030b
Autor:
Viktorinová, Michaela
The case study analyses the art education content of selected teachers through the school year in context of actual curriculum. The lesson plans are going to be compared with the actual realizations of students, with respect to the expected (art) com
Externí odkaz:
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-379316