Zobrazeno 1 - 10
of 27 311
pro vyhledávání: '"objective structured clinical examination"'
Autor:
Foy, Jean Philippe1,2 (AUTHOR) jean-philippe.foy@aphp.fr, Serresse, Laure1,3 (AUTHOR), Decavèle, Maxens1,4,5 (AUTHOR), Allaire, Manon1,6,7 (AUTHOR), Nathan, Nadia1,8,9 (AUTHOR), Renaud, Marie Christine1 (AUTHOR), Sabourdin, Nada1,10 (AUTHOR), Souala-Chalet, Yasmine1,11 (AUTHOR), Tamzali, Yanis1,12 (AUTHOR), Taytard, Jessica1,13,14 (AUTHOR), Tran, Mélanie1,11 (AUTHOR), Cohen, Fleur15 (AUTHOR), Bottemanne, Hugo1,16 (AUTHOR), Monsel, Antoine1,17,18,19 (AUTHOR)
Publikováno v:
Medical Education Online. 2024, Vol. 29 Issue 1, p1-9. 9p.
Autor:
Gujar, Nishikant N.1, Jadhav, Vishal1, Awati, Jilani S.1, Mudhol, Sajid Ahmad1, H., Md Azmathulla1, Gajakosh, Pradeep1, Talha, Abu1, Alam, Tausif1
Publikováno v:
Al Ameen Journal of Medical Sciences. Oct-Dec2024, Vol. 17 Issue 4, p306-312. 7p.
Autor:
Guerrero, Jefferson Garcia1 (AUTHOR) jgarcia@kku.edu.sa, Alqarni, Ayidah Sanad1 (AUTHOR), Estadilla, Lorraine Turiano1 (AUTHOR), Benjamin, Lizy Sonia1 (AUTHOR), Rani, Vanitha Innocent1 (AUTHOR)
Publikováno v:
BMC Nursing. 7/23/2024, Vol. 23 Issue 1, p1-11. 11p.
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 24, Iss 1, Pp 1-10 (2024)
Abstract Background The main objectives of the study were to analyse the use of the Objective Structured Clinical Examination (OSCE) to evaluate the skills of medical students in paediatric basic life support (PBLS), to compare two resuscitation trai
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ca246e32949a4d6c90d739d617d6c020
Autor:
de la Barra Ortiz, Hernán Andrés1,2, Gómez Miranda, Luis1,3 lgomez@unab.cl
Publikováno v:
Journal of Advanced Pharmacy Education & Research [JAPER]. Oct-Dec2024, Vol. 14 Issue 4, p82-92. 11p.
Autor:
Ibraheem Altamimi
Publikováno v:
Journal of Nature and Science of Medicine, Vol 7, Iss 3, Pp 204-209 (2024)
Background: Objective structured clinical examination (OSCE) is vital in assessing medical trainees’ clinical competence. Unlike the traditional resource-intensive OSCE, video-based OSCE has advantages like asynchronous assessment and more immediat
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9c2a87eec3ad4bd8a72fd586328e71bb
Autor:
Jefferson Garcia Guerrero, Ayidah Sanad Alqarni, Lorraine Turiano Estadilla, Lizy Sonia Benjamin, Vanitha Innocent Rani
Publikováno v:
BMC Nursing, Vol 23, Iss 1, Pp 1-11 (2024)
Abstract Background Utilizing the objective structured clinical examination (OSCE) ensures objectivity when it comes to the assessment of nursing students’ skills and competency. However, one challenge in OSCE integration is rater and examinee trai
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/13ea42f56cb143d0b5b69eddc16c24c5
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.