Zobrazeno 1 - 10
of 50
pro vyhledávání: '"nurses' practice patterns"'
Autor:
Mostafa Abbasi Siyah Sangi, Fatemeh Heshmati Nabavi, Hamid Heidarian Miri, Maliheh Nekouei Marvi Langari, Fatemeh Haji Abadi
Publikováno v:
Family Medicine & Primary Care Review, Vol 25, Iss 2, Pp 121-127 (2023)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cb9175410994458298983e1a5dcabe57
Publikováno v:
International Journal of Nursing Studies Advances, Vol 4, Iss , Pp 100086- (2022)
Background: Nurse-surgeons have been performing surgeries for decades. Yet, their impact on perioperative clinical outcomes has not been explored in detail. Objective: To investigate the impact of nurse-surgeons on patient-centred outcomes. Design: S
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9c143b8db2e54fa899ab150860471136
Autor:
Marianne Wallis, Elizabeth Marsden, Andrea Taylor, Alison Craswell, Marc Broadbent, Adrian Barnett, Kim-Huong Nguyen, Colleen Johnston, Amanda Glenwright, Julia Crilly
Publikováno v:
BMC Geriatrics, Vol 18, Iss 1, Pp 1-9 (2018)
Abstract Background To evaluate a Geriatric Emergency Department Intervention (GEDI) model of service delivery for adults aged 70 years and older. Methods A pragmatic trial of the GEDI model using a pre-post design. GEDI is a nurse-led, physician-cha
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/99fa731d9ee44039b44320b78bf5820f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Revista Latino-Americana de Enfermagem; v. 28 (2020); e3357
Revista Latino-Americana de Enfermagem; Vol. 28 (2020); e3357
Revista Latino-Americana de Enfermagem
Universidade de São Paulo (USP)
instacron:USP
Revista Latino-Americana de Enfermagem; Vol. 28 (2020); e3357
Revista Latino-Americana de Enfermagem
Universidade de São Paulo (USP)
instacron:USP
Objetivo: avaliar a utilização da simulação realística como estratégia para promoção do ensino sobre lesões por pressão. Método: trata-se de um estudo quase-experimental. Uma versão modificada e traduzida do teste de conhecimento Pieper P
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::cec699579136cf1a2e86aa1f6a43ffb3
https://www.revistas.usp.br/rlae/article/view/183596
https://www.revistas.usp.br/rlae/article/view/183596
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.