Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"numeracy task"'
Publikováno v:
Journal on Mathematics Education, Vol 13, Iss 2, Pp 191-210 (2022)
Physical distancing, which is widely practiced limiting the spread of COVID-19, is recognized to contain mathematical thoughts that can be harnessed as a context for prospective teachers’ practices of mathematical problem posing. The goal of this s
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9034d3f86f8a4451b26e76e65ad9974c
Publikováno v:
Journal on Mathematics Education, Vol 12, Iss 2, Pp 349-364 (2021)
New changes to the school curriculum by enacting a minimum competency assessment (MCA) with PISA criteria in 2021 have led to confusion over the form of MCA questions among teachers and students due to limited learning resources at schools. This stud
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/04bd1b37a764449eb276b819148651f9
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Alf T Coles, Mellony Graven
Publikováno v:
Graven, M & Coles, A 2017, ' Resisting the desire for the unambiguous : productive gaps in researcher, teacher and student interpretations of a number story task ', ZDM . https://doi.org/10.1007/s11858-017-0863-7
This article offers reflections on task design in the context of a Grade R (reception year) in-service numeracy project in South Africa. The research explores under what conditions, and for what learning purpose, a task designed by someone else may b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.