Zobrazeno 1 - 10
of 13
pro vyhledávání: '"numeracy education"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
The International Classroom Lexicon Project set out to document the professional vocabulary of middle-school mathematics teachers in ten communities from around the world. The construction of a national lexicon, which can be thought of as the charact
Externí odkaz:
https://library.oapen.org/handle/20.500.12657/52605
Publikováno v:
Numeracy, Vol 10, Iss 2, p 2 (2017)
In this article, we confront the challenges to teacher education students and practicing teachers raised by the concept of numeracy and its place in the curriculum. In the Australian Curriculum, there is an expectation that teachers at all grade leve
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fcff0b397f7447e4800bd8bd492812ec
Autor:
Linda van Laren, Busisiwe Goba
Publikováno v:
Pythagoras, Vol 34, Iss 1, Pp e1-e8 (2013)
Language of instruction, both in schools and higher education institutions (HEIs), is a contentious issue in South Africa. At our university in the KwaZulu-Natal province of South Africa a language policy was approved in agreement with the Language P
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f8cfa77c7f0c482f87aa14f833e33192
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Numeracy, Vol 10, Iss 2, p 2 (2017)
In this article, we confront the challenges to teacher education students and practicing teachers raised by the concept of numeracy and its place in the curriculum. In the Australian Curriculum, there is an expectation that teachers at all grade leve
Autor:
Mesiti, Carmel, Artigue, Michèle, Hollingsworth, Hilary, Cao, Yiming, Clarke, David
The International Classroom Lexicon Project set out to document the professional vocabulary of middle-school mathematics teachers in ten communities from around the world. The construction of a national lexicon, which can be thought of as the charact
Externí odkaz:
https://library.oapen.org/handle/20.500.12657/52604
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Manzel, Kerstin
This dissertation scrutinizes the development of human capital in the Iberian world. Although both, Latin America and Spain, have been the focus of new recent studies, empirical evidence is still scarce, especially for the Latin American and Caribbea
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______707::9443623608a64e5a78eaa7140406eaab
https://hdl.handle.net/10900/47891
https://hdl.handle.net/10900/47891