Zobrazeno 1 - 10
of 1 323
pro vyhledávání: '"numeracy education"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
European Journal for Research on the Education and Learning of Adults (2024)
Numeracy is a critical competency needed by adults to navigate their way through tasks in their personal and professional lives. Hence, it is critical that efforts are made to identify and address challenges that prevent adults from developing the nu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/288745e4cfac4db18225b4fecf69d82c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Vince Geiger, Mirjam Schmid
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 9 (2024)
Research into the nature of numeracy and numeracy practice has typically been focused on the capabilities required to participate effectively within personal, civic, and work life. In this article, we document the development of numeracy theory and p
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/91a0b5c542e24ef788806e2bb87f1d2e
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Miyoshi T, Watanabe M
Publikováno v:
[Nihon koshu eisei zasshi] Japanese journal of public health [Nihon Koshu Eisei Zasshi] 2023 Dec 21; Vol. 70 (12), pp. 828-835. Date of Electronic Publication: 2023 Sep 05.
Publikováno v:
European Journal for Research on the Education & Learning of Adults (RELA); Jun2024, Vol. 15 Issue 2, p105-121, 17p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.