Zobrazeno 1 - 10
of 17
pro vyhledávání: '"number of intervals"'
Autor:
Huang Guihong
Publikováno v:
Applied Mathematics and Nonlinear Sciences, Vol 9, Iss 1 (2024)
Aiming at the problems existing in traditional business English teaching, this study, based on the OBE teaching concept, creates a business English teaching model consisting of two aspects, namely, the teacher-led PDCA major cycle of enhancing learni
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a69406c7823b42a4ab2d3b239f3439fd
Autor:
Zhang Huixia
Publikováno v:
Applied Mathematics and Nonlinear Sciences, Vol 9, Iss 1 (2024)
Aiming at the uncertainty of decision-making factors and the difficulty of quantifying various subjective and objective weights in the process of rural pension service quality evaluation, this paper proposes a rural pension service quality evaluation
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a51e72c6736540b1ae727a64b2231c9c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.