Zobrazeno 1 - 10
of 17
pro vyhledávání: '"note-taking skills"'
Autor:
Escudero, Faiza L., Alnoury M. Cauring
Emergency remote learning is the unplanned and sudden shift from the traditional form of education into a remote one following the state of emergency in different countries due to COVID-19. This study aimed to assess the alternative remote learning h
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::4a69226b1897458e9fa63f84815a258c
Autor:
Parvaneh Sharifi, Abbas Rahmati
Publikováno v:
Strides in Development of Medical Education, Vol 10, Iss 1, Pp 27-35 (2013)
Background & Objective: One goal of education is to prepare students to deal with future issues and to be innovative Therefore the issues related to their learning be focused on and strengthened This study has been done to evaluate the effect of note
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1c825736b3fe4489a4a104776925b396
Publikováno v:
CALICO Journal, 2011 Aug 01. 28(3), 588-605.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/calicojournal.28.3.588
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ali Ulus Kimav
Publikováno v:
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
Tüm okullar başarılıolmak için öğrenciler için etkili öğrenme-öğretme ortamları hazırlamalıdırancak bu her zaman kolay olmamaktadır. Öğrenme-öğretme ortamlarının hazırlanmasıçok aşamalı bir süreçtir ve etkililiği, fizik
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
ACM CHI Play
CHI PLAY
CHI PLAY
© 2020 Copyright is held by the owner/author(s). Taking effective notes is an important skill in academic and professional settings and one that is cultivated primarily in Higher Education (HE). However, students often find it difficult to effective
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::73c8db32926743d8faa57267e68c6393
https://bura.brunel.ac.uk/handle/2438/21846
https://bura.brunel.ac.uk/handle/2438/21846
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.