Zobrazeno 1 - 4
of 4
pro vyhledávání: '"nondominant students"'
Publikováno v:
Sayavedra, Alyssa Manogue Dray. (2018). Reframing learning: How small shifts in teacher talk can support new patterns of mathematical engagement by nondominant students. UC Berkeley: Science & Mathematics Education. Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/2c72t791
This dissertation documents and analyzes the successful efforts of four experienced Black teachers in a high poverty urban school to develop and sustain ambitious teaching practices. These four focal teachers were part of a larger department learning
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::aa21b1aee6f119c79dfd4804180a0e01
http://www.escholarship.org/uc/item/2c72t791
http://www.escholarship.org/uc/item/2c72t791
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Pane, Debra Mayes
Publikováno v:
FIU Electronic Theses and Dissertations.
Exclusionary school discipline results in students being removed from classrooms as a consequence of their disruptive behavior and may lead to subsequent suspension and/or expulsion. Literature documents that nondominant students, particularly Black