Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"non-working students"'
Autor:
Joana Soares, Maria do Céu Taveira
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 9 (2024)
The career construction and sociocognitive career theories were considered to test an integrative model of career adaptation in higher education. Participants were 523 Portuguese university students (non-working, n = 335, Mage = 20.64; working, n = 1
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ddefac4416044c32b0735280b1967254
Autor:
N. A. Tsvetkova, K. E. Lagvilava
Publikováno v:
Вестник университета, Vol 0, Iss 8, Pp 203-211 (2022)
The article is prepared on the basis of empirical data obtained from a sample of senior students divided into two groups – a group of working and a group of non-working students. They studied and compared social values and individual priorities, as
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b857d498927c4450941a10e4bc3b2088
Publikováno v:
Medycyna Pracy, Vol 70, Iss 5, Pp 597-609 (2019)
Background Students often combine learning with working. Their additional responsibilities may reflect on their functioning and health. The aim of the research was to define the average level of fatigue among working and non-working students and to i
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6823267ef4ae405c95dc722be298ee8c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Medycyna Pracy, Vol 70, Iss 5, Pp 597-609 (2019)
Students often combine learning with working. Their additional responsibilities may reflect on their functioning and health. The aim of the research was to define the average level of fatigue among working and non-working students and to identify env
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.