Zobrazeno 1 - 10
of 27
pro vyhledávání: '"non-native students"'
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 9 (2024)
Attitudes are crucial in education, impacting students’ motivation, engagement, and achievement. This study explored Omani high schoolers’ attitudes towards learning English and the differences in their attitudes per their demographics and other
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6440112474784f91a9888db7c130f292
Publikováno v:
پژوهش در دین و سلامت, Vol 4, Iss 5, Pp 5-16 (2019)
For downloading the full-text of this article please click here. Background and Objective: One of the critical periods in youth is the studentship period, which is a dynamic transitional period. Several factors can influence university students’ p
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1376fd6b5b334504b02962f32433802f
Publikováno v:
Taḥqīqāt-i Farhangī-i Īrān, Vol 11, Iss 3, Pp 1-28 (2018)
Study of how to spend non-native students of Ferdowsi University among leisure time, is purpose of this research. Non-native students experience different process in different terms related to leisure time due to special conditions. Entering in new e
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4b7722decd8c4279a822c14302973961
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Taḥqīqāt-i Farhangī-i Īrān, Vol 10, Iss 2, Pp 183-210 (2017)
This paper tries to study the status of tendency toward drug and alcohol abuse among university students and makes a comparison between native (from Tehran) and non-native (from other parts of Iran) who stay in dorms. This study is a secondary analys
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0ba4ae7724fa4709bedf4f7a7c75be7c
Autor:
Chantal Parpette, Karine Bouchet
Publikováno v:
Recherches en didactique des langues et des cultures, Vol 14, Iss 2 (2017)
Dialogism, widely present in human sciences lectures can, in its most complex manifestations, cause comprehension problems for non-native speakers. From the work of Bres (2005), and its application to the description of lectures by Marlot & Baques (2
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/589976837e314122ae2ed96dd5a808ec
Autor:
Frydrychová Klímová, Blanka
Publikováno v:
Discourse and Interaction. 7(1):19-32
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=763939
Autor:
Alan Lechusza Aquallo
Publikováno v:
Indian Journal of Management and Language. 1:10-16
This article focuses upon how, within American Indian Studies courses, there is a necessary border crossing between territorialized Native and non-Native students. Taking the literal borders of Indian reservations, and repositioning these realities a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.