Zobrazeno 1 - 10
of 2 334
pro vyhledávání: '"non-native learners"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kim, Eu-Bin
The aim of idiomify is to build a collocation-supplemented reverse dictionary of idioms for the non-native learners of English. We aim to do so because the reverse dictionary could help the non-natives explore idioms on demand, and the collocations c
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2204.05634
Publikováno v:
Journal of Research on English and Language Learning, Vol 4, Iss 2 (2023)
Students prefer learning English with native English teachers (NETs) compared to non-native English teachers (NNETs). Knowing how the NETs teach in the class, like their learning activities, would be very interesting. The purpose of this research is
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cc971638a5534a918b9bf558a2236b49
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sultan Almelhes
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 14, Iss 10, p 1116 (2024)
The Arabic language has gained significant global recognition, with a growing number of non-Arab individuals learning it as a second language. Despite this trend, learners of Arabic face various challenges that have not been thoroughly examined. This
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3f22afcd6cbd45939b70791885a35914
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Vančová Hana
Publikováno v:
Journal of Language and Cultural Education, Vol 7, Iss 2, Pp 140-155 (2019)
Pronunciation plays an indisputable role in communication; even more so in communication between native and non-native speakers of English. The goals for pronunciation teaching have shifted from accent-free or native-like pronunciation to comprehensi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/95d5908ada754e4db3838888fa3f433e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Literator, Vol 40, Iss 1, Pp e1-e11 (2019)
The South African Department of Basic Education (DBE) listed Mandarin as a second additional language (SAL) (Grades 4–9) in the National Curriculum Statement Grades R to 12 in 2015. We identified a gap in current research regarding the learning of
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0a5e2e5152ca4d95936731acf15e2615