Zobrazeno 1 - 6
of 6
pro vyhledávání: '"non-functional distractor"'
Publikováno v:
Sanamed, Vol 19, Iss 2, Pp 163-171 (2024)
Introduction: In the field of medical education, multiple-choice questions (MCQs) represent the most commonly utilized method of assessment. It is necessary to analyze the assessment results through item analysis to ensure the quality is appropriate.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1b5298794e8a488a82a15fdff222e7ee
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kennedy Quaigrain, Ato Kwamina Arhin
Publikováno v:
Cogent Education, Vol 4, Iss 1 (2017)
Item analysis is essential in improving items which will be used again in later tests; it can also be used to eliminate misleading items in a test. The study focused on item and test quality and explored the relationship between difficulty index (p-v
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/611cb2eb4e0344b88b4275005207a565
Publikováno v:
Pakistan Journal of Medical Sciences
Objectives: To analyze the low to medium distractor efficiency items in a multiple-choice question (MCQ) paper for item writing flaws. Methods: This qualitative study was conducted at Islamic International Medical College Rawalpindi, in October 2019.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.