Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"non-fluency"'
Publikováno v:
Analele Universităţii din Oradea Fascicula Limba si Literatura Română (ALLRO) / Annals of the University of Oradea Romanian Language and Literature (ALLRO). 23(1):20-39
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=469505
Autor:
Arya S Kumar, Aiswarya Liz Varghese
Publikováno v:
Journal of Clinical and Diagnostic Research, Vol 12, Iss 9, Pp JC09-JC13 (2018)
Introduction: Stuttering, a fluency disorder causes a negative impact on an individual’s educational, occupational, and social experiences. Based on the review of the previous literatures it was found that the school population exhibited 5% lifetim
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d792ecf4f288415e94cc8173941f56a8
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Susan Baxter, Maxine Johnson, Lindsay Blank, Anna Cantrell, Shelagh Brumfitt, Pamela Enderby, Elizabeth Goyder
Publikováno v:
Health Technology Assessment, Vol 20, Iss 2 (2016)
Background: Despite many years of research, there is no certainty regarding the cause of stuttering. Although numerous interventions have been developed, a broad-based systematic review across all forms of intervention for adults and children was nee
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1cba89f54fe644c9b3f412a57e68d8f5
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.