Zobrazeno 1 - 10
of 19
pro vyhledávání: '"non-family management"'
Autor:
Pini, Marco, Tchorek, Grzegorz
Publikováno v:
Journal of Entrepreneurship, Management and Innovation. 18(2):41-68
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1044317
Autor:
Marco Pini, Grzegorz Tchorek
Publikováno v:
Journal of Entrepreneurship, Management and Innovation, Vol 18, Iss 2, Pp 41-67 (2022)
PURPOSE: The paper analyses the determinants of exporting from a cross-country perspective, comparing Italy and Poland. It focuses on three objectives: i) investigating if age and size influence the firm’s probability to export; ii) if there are di
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/035fe22377e14afdadc52020c9e70a9d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ward, John L., Zsolnay, Carol Adler
Publikováno v:
Kellogg School of Management Cases, 2017, pp. 1-28.
Publikováno v:
EuroMed Journal of Business, 2016, Vol. 11, Issue 2, pp. 212-231.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/EMJB-06-2014-0017
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Purpose – Drawing on family-business and business model (BM) literature the purpose of this paper is to explore whether a relationship exists between the family involvement in the management (i.e. closed or mixed management) and BM choice. Design/m
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::9fd2545c8ca60a03283c5be96958857f
http://hdl.handle.net/11382/511047
http://hdl.handle.net/11382/511047
Autor:
Luisa Pellegrini, Valentina Lazzarotti
Publikováno v:
European J. of International Management. 9:179
The degree of openness in innovation is a key strategic decision of family firms (FFs). Although there is an increased interest in studies on FFs and open innovation (OI), the existing knowledge is rather limited. This study explores the determinants
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.