Zobrazeno 1 - 4
of 4
pro vyhledávání: '"non-confessional teaching"'
Autor:
Olof Franck
Publikováno v:
HTS Teologiese Studies/Theological Studies, Vol 76, Iss 1, Pp e1-e10 (2020)
The central theme in the discussion of how education about religion can, and should, be developed in pluralistic societies concerns challenges and opportunities involving intercultural religious education (RE). One example is Robert Jackson’s repor
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/38b81bcebb6b472fac2f91bd16950c89
En Suisse romande, la nouvelle branche « Ethique et Cultures religieuses » (ECR), introduite entre 2011 et 2014, fait l’objet d’un traitement particulier de la part des enseignant·e·s comparativement aux autres matières enseignées, jusqu’
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::3c8dac2f76c2e9bc6d4ae5af2b78c027
http://journals.openedition.org/edso/19040
http://journals.openedition.org/edso/19040
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Éducation et Socialisation, Vol 64
In French-speaking Switzerland, the new school subject “Ethics and Religious Cultures” (ARC), introduced between 2011 et 2014, is not treated in the same way as the other school subjects by the teachers, to the point of sometimes being completely
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5eac749180df4d44853e86395a44ed53