Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"non-completers"'
Autor:
Stephanie Brandt, Belinda S. Lennerz, Susanna Wiegand, Melanie Schirmer, Pauline Kleger, Helmut Weyhreter, Rolf Holle, Thomas P. Hüttl, Otto Dietl, Julia von Schnurbein, Reinhard W. Holl, Martin Wabitsch
Publikováno v:
Obesity Facts, Pp 1-1 (2023)
Introduction: While invasive and associated with risks, metabolic and bariatric surgery (MBS) can promote sustained weight loss and substantial health benefits in youths with extreme obesity. The path toward informed decision making for or against MB
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/87c9ab911f924c77b928f43e5bb3d948
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 11, Iss 9, p 521 (2021)
In every course, there are learners who successfully pass assessments and complete the course. However, there are also those who fail the course for various reasons. One of such reasons may be related to success in assessment. Although performance in
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/edc85d6c2fb74cf5a88dfa438c0d18a6
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Braun, Theresa Popp
This study sought to determine which demographic variables (student gender, age, race, family income, dependency status, and parental level of educational attainment) best predict total accrued federal student loan debt for undergraduate degree recip
Externí odkaz:
http://rave.ohiolink.edu/etdc/view?acc_num=bgsu1466007445
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Taylor, Michelle Kelly
Publikováno v:
Theses and Dissertations.
This study investigated why professional development courses that are taken by educators at the Research and Curriculum Unit (RCU) of Mississippi State University (MSU) were or were not completed. By considering the results from this investigation, t